ᴅᴇʟᴀʀᴀᴍ:)ᴅᴇʟᴀʀᴀᴍ:)، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره
Mi weblogMi weblog، تا این لحظه: 2 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره
‌‌‌‌‌‌↱♥️⊂𝗦𝗘𝗧𝗔𝗬𝗘𝗦𝗛⊃ࣵࣵࣵ.⃗‣‌💍̶͟͞‹❏᜴‌ྃꦿ‌‌‌‌‌‌↱♥️⊂𝗦𝗘𝗧𝗔𝗬𝗘𝗦𝗛⊃ࣵࣵࣵ.⃗‣‌💍̶͟͞‹❏᜴‌ྃꦿ، تا این لحظه: 14 سال و 2 روز سن داره
내 행복의 이유내 행복의 이유، تا این لحظه: 16 سال و 22 روز سن داره
우리가 친구였을 때부터우리가 친구였을 때부터، تا این لحظه: 2 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره
♡당신을 알아가는♡♡당신을 알아가는♡، تا این لحظه: 2 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره

(:My Candy Diary:)

Im happy :)

Happy Army + alone at home🌈🙂

1400/11/29 11:08
نویسنده : ᴅᴇʟᴀʀᴀᴍ
406 بازدید
اشتراک گذاری

Loneliness
Loneliness...
And loneliness ...
The TV network announces that I am going to be home alone for 2 weeks🤞🏼🤣
thank you dad
thank you mom
im so happy😂❤️

​​​​​از برج خوشبختی اشاره میکنن قراره ² هفته تنها باشم تو خونه😄😐

خوشحالم بشدتتتت://

و برنامه های زیادی برای خودم ریختم😌is cool

امروز خودم مارشمالو درست کردمممم😍💜 خیلییی خوشمزه شد:)

دستورش رو میزارم براتون درست کنین🤞🏼😌

​​​​​طرز تهيه مارشمالو خونگي^^🌈

••••••••••••••••••••••••••••••••••••
مواد لازم :
 25 گرم پودر ژلاتين
1 پيمانه اب سرد
1/5 پيمانه شكر
1 پيمانه عسل
يك چهارم قاشق چايخوري نمك
يك چهارم پيمانه پودر قند
2 قاشق غذاخوري گلاب
نصف پيمانع ارد
روغن به مقدار لازم
————————————————
-شكر و نصف اب و عسل و نمك رو ده ديقه حرارت بدين
-نصف ديگه اب و پودر ژلاتين رو تو ظرف جدا بريزين و به ظرفتون گلاب رو اضافع كنين
-موادي كه حرارت دادين رو با همزن هم بزنين و به ظرفتون اضافه كنين(ظرفي كه پودر ژلاتين و نصف اب توشه)
-پودر قند و ارد و روغن رو كف قالب بريزين تا نچسبه
-محتويات ظرف اولتونو ك حرارت دادين رو به قالب اضافه كنين
-4 تا 8 ساعت استراحت كنه و خودش رو بگيره بعدش برشش بدين

خوشمزه شد ولی خب به مال بیرون نمی‌رسه😐

اتفاقات زیادی قراره رخ بده؛ مثلا فردا قراره من بر اثر دیدن آنابل اونم تا خود صبح سکته کنم😐🌚

و قراره کلی خوش بگذرونممم

جرررررر😶💔 اوضاع خوبه...خیلی خوبه

ناهار پیتزا درست کردم « پیتزا توسط مامانم برای من ممنوعه😐»

​​​​​​و بالاخره بعد از تلاش های بی نهایتم آرزو جاست فرندم آرمی شد😌✨

ولی منو پاترهد کرد

ارزشش رو داشت درکل😌من که میدونم بعدا میوفته به پام میگه مرسییی که آرمیم کردییی نپصم😂🤞🏼

پ.ن: چیزی که باید بگم: یه وبلاگ هست که از عکسای بقیه وبلاگ ها کپی می‌کنه، هم از وبلاگ من کپی کرده هم از وبلاگ سانا...اینو بگم نمی‌تونید بدون اجازه کپی کنید و اگه همین وبلاگ هم پاک نکنه گزارش میکنم😐

پسندها (7)

نظرات (10)


29 بهمن 00 14:16
خوشبحالت ۲ هفته تو خونه تنهایی😐 ولی من فقط دوشنبه ی این هفته تو خونه تنهام چون مامان بابام میرن مسافرت😐 دلم میخواست دو روز تنها باشم😐
ᴅᴇʟᴀʀᴀᴍ
پاسخ
منم عاشق تنهایی ام یه جورایی😐از خدا میخواهم بجای ۲ هفته ۴ هفته تو خونه باشم😂

29 بهمن 00 14:17
مارشمالو هم نوش جونت🙂💛
ᴅᴇʟᴀʀᴀᴍ
پاسخ
نوش جونم نشد😐یدونه خوردم دیدم خیلی شیرینه چون حساسیت دارم بقیشو ریختم😐💔

29 بهمن 00 14:18
یا ابلفضل میخوای آنابل و ببینی😐💔 فیلم آنابل بر اثاث واقعیت ساخته شده و عروسکش در یک موزه هست که تسخیر شده توسط شیطان و هرکس بهش دست بزنه میمیره😐💔
ᴅᴇʟᴀʀᴀᴍ
پاسخ
۱۰۰۰۰۰۰۹۸۷۶۵۴۳۳۲۱ بار دیدنش😂💔آره میدونم، یه روزایی بود این سانا فقط از آنابل برای من میگفت....یعنی آنقدر حرف میزد که آرزو میکردم گاو باشم😐

29 بهمن 00 14:19
عه من از پیتزا بدم میاد😐
ᴅᴇʟᴀʀᴀᴍ
پاسخ
واقعا؟؟ فکر نمیکردم تو کل جهان هستی کسی از پیتزا بدش بیاد😐💔

29 بهمن 00 17:50
عه به چیزای شیرین حساسیت داری؟😐
ᴅᴇʟᴀʀᴀᴍ
پاسخ
آره😐 و از بدبختیم عاشق شیر کاکائوعم

میخورمااا ولی تا ۱ ماه کلا بیمارستان😐💔😂

29 بهمن 00 17:50
آره چون وقتی یک قاچ میخورم ازش حالم بد میشه😐
ᴅᴇʟᴀʀᴀᴍ
پاسخ
من از فلفل دلمه حالم بهم میخوره😐قارچ باز خوبه:////

29 بهمن 00 21:42
عه کمی بدبخت هستی دیگه😐
ᴅᴇʟᴀʀᴀᴍ
پاسخ
نه اونقدرام کم نیست😐

30 بهمن 00 9:04
نه عزیزم آنابل واقعی نیسـت اینا هم همه خیال بافیهــــ که بهش دست میزنی میمیری و این جور حرفــــــا مدلشــ مندراوردیه😉
پ.ن:ما خودمونو کشتیم تا با واقعیت آشنا بشیــــــم بعد با یه دست زدن بهش عین کره ذوب میشیم؟نه بابا باور نکن
ᴅᴇʟᴀʀᴀᴍ
پاسخ
خب خیلیا بهش باور ندارن ولی خب من به ماورایی و آنابل اعتقاد دارم🙂بعدشم نظرم اینه مطمعنا یه چیزی بوده که یه عروسک این همه سال زندانی بوده وگرنه مردم که بیکار نیستن بیان یه چیزایی از خودشون بگن و...

​​​​​​پ.ن: درکل هرکسی نظر خودش رو داره و منم برای نظر شما احترام قائلمـــ...❤️

30 بهمن 00 11:00
🐈🤎ممنونم
ᴅᴇʟᴀʀᴀᴍ
پاسخ
🍒❤️

30 بهمن 00 11:00
دنبال شدین ممنون میشم وب منو هم دنبال کنین🤎🤍
ᴅᴇʟᴀʀᴀᴍ
پاسخ
حتما🤞🏾🍫
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به (:My Candy Diary:) می باشد