ᴅᴇʟᴀʀᴀᴍ:)ᴅᴇʟᴀʀᴀᴍ:)، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره
Mi weblogMi weblog، تا این لحظه: 2 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره
‌‌‌‌‌‌↱♥️⊂𝗦𝗘𝗧𝗔𝗬𝗘𝗦𝗛⊃ࣵࣵࣵ.⃗‣‌💍̶͟͞‹❏᜴‌ྃꦿ‌‌‌‌‌‌↱♥️⊂𝗦𝗘𝗧𝗔𝗬𝗘𝗦𝗛⊃ࣵࣵࣵ.⃗‣‌💍̶͟͞‹❏᜴‌ྃꦿ، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره
내 행복의 이유내 행복의 이유، تا این لحظه: 16 سال و 19 روز سن داره
우리가 친구였을 때부터우리가 친구였을 때부터، تا این لحظه: 2 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره
♡당신을 알아가는♡♡당신을 알아가는♡، تا این لحظه: 2 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره

(:My Candy Diary:)

Im happy :)

IM....🏳‍🌈 ⃟🧚🏻‍♀

1400/11/2 12:12
نویسنده : ᴅᴇʟᴀʀᴀᴍ
373 بازدید
اشتراک گذاری

♡♡♡

      ♡♡♡

            ♡♡♡

هر چقدر :)

طوفان زندگیت بزرگتر باشه

رنگین کمون بعدش قشنگتره

             ♡♡♡

       ♡♡♡

♡♡♡

خب سلام کیوتیا

دلارام هستم تازه اومدم وبلاگ و امیدوارم با همراهیاتون یه وبلاگ کیوت بسازم

خب من همون طهورا هستم که وبلاگ داشت ولی خب به دلایلی اسممو به دلارام تغییر دادم:) از نظرم دلارام یه اسم کیوته و خب مهم اینه که اسم جدیدم اعتماد به نفسمو کلییی برده بالا*-* خودمم نمیدونم چرا ولی حسم اینه دلارام مثل معنیش حالت آرامش بخشی داره و همینطوری بی دلیل انسان ها جذبش میشن😌💛

آره!! حالا بگذریم درمورد خودم بگم :) خب همونطور که فهمیدید طهورای سابق هستم دلارام جدید😀 بار اولم نیست وبلاگ میزنم و خب هربار از وبلاگام پشیمون میشم نمیدونم چرا اما اینبار واقعا میخوام تموم سعیمو بکنم تا یه وبلاگ کیوت برای خودم و داداشم باشه:) خب متولد ۱۶ خرداد ۱۳۸۹ و ۶ ژوئن سال ۲۰۰۹ ام...از اخلاقیاتم که بگم خب مهربونم ولی نه زیاد و همه‌ی اطرافیان منو به عنوان الگوری بچه هاشون میبینن ولی خب رفتار آدما تو اجتماع و بیرون اجتماع کلی متفاوته باهم!! و خب کلا اجتماع گریز هستم و دلم میخواد تو اتاقم باشم و بخوابم😐 و یکی دیگه از خصوصیاتم اینه که عمراا بتونم خودمو موقع عصبانیت کنترل کنم و خب دیگه بگم... IQ140 دارم یه جورایی نخبه به حساب میام ولی همه میگن از مغزت استفاده نمیکنی😐 برحال الانم که الانه من تنها خرخون کلاسمونم که بچه ها بهم حسودی میکنن و به همینم راضی ام :)

خب الان ....

۱ سال و ۴ ماه و ۲۳ روزه که من آرمی ام

۱ سال و ۶ ماه ۱۰ روزه که بلینکم

۱سال و ۱ ماه و ۲۷ روزه اسکوالم

۵ سال و ۲ ماه و ۳ روزه کیدارمرم

و  ۱ سال و ۶ ماه ۱۷ روزه که مولتی فن  شدم

خب اول بگم دلیل کیپاپر شدنم این بود که بشدت طرفدار کیدراما بودم و هستم🤘اولاش چون خب بقیه میگفتن تو زبون اونا رو نمیفهمی زیاد خوشم نمیومد گوش بدم و خب گوشم ندادم ولی بالاخره آهنگای بلک پینکو گوش دادم و خب بیشتر آهنگاشون مثل کیل دیس لاو، بومبایا و...پر جنب و جوش بود و خب به سلیقه من میساخت بشدت طرفدارشون شدم و تقریبا ۲۴ ساعت گوش میدادم😂 و چند ماه بعد با دینامیت آرمی شدم و اون اوایل بایست نداشتم ولی روی هوپی کراش بودم:/ بعد که چندتا دیگه آهنگ مثل ایدل و بوی ویت لاو و بلک سون رو با معنیاشون گوش دادم انگار کلا از روی من کپی پیست باشه و همونجا فهمیدم که خب آرمی بودنم بعدا به بزرگترین اتفاق زندگیم تبدیل میشه که شد😍 و بعدا هم درمورد گذشته اعضا و راهی که تا الان طی کردن تحقیق کردم فهمیدم باید همشونو به یه اندازه دوست داشت چون همشون نقش مهمی تو جایگاهی که الان بی تی اس داره؛ داشتن و منم تهیونگ رو به عنوان بایستم انتخاب کردم نه به عنوان کسی که بیشتر دوستش دارم!! بلکه به عنوان الگوم تو زندگی💜

درمورد شغل آیندم :/ هنوز فکری ندارم ولی خب میخوام یه شغلی داشته باشم که پولدار بشم و برم کره😐 دیشب فکر میکردم که خب آرایشگری شغل خیلییی خوبیه و الان آدم بره فقط موهاشو رنگ کنه ۱۰ میلیون باید بده :| اما بازم نمیدونم که چیکاره بشم💕

و خب دیگه درمورد خودم چیزی برای نوشتن به ذهنم نمیاد و اگه چیزیم هست خب خصوصیه🙂 مثلا اصلااا دوست ندارم بگم کجا زندگی میکنم:/ و علایقی هم ندارم و چیزیم خوشحالم نمیکنه!!! مثلا یه روز دوست دارم نقاشی بکشم روز بعدش میخوام آشپزی کنم برای همین هرروز یه مدلم و شخصیتم و علایقم اصلا مشخص نیست😶❣

پس تا پست بعدیم: آنیو

بـــــه وقـــــتـــــــــــ: ۲ بـــــهــــمـــــــن ۱۴۰۰

پ.ن: اگه دوست دارین اصل بدین تا باهم دوست بشیم :)

پسندها (5)

نظرات (1)


3 بهمن 00 12:49
سلااام عشقم خوبی؟ دوباره خوش اومدی طهورا جونم... عه ببخشید دلارام منظورم بود😂
امیدوارم کلییی خاطره قشنگ بسازیم باهم🙂❤🔥
ᴅᴇʟᴀʀᴀᴍ
پاسخ
عه سلام سانایی🙂
مرسی😅
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به (:My Candy Diary:) می باشد